Skip to content

Näojooga harjutused kellele ja miks – näojooga 12 kasutegurit

  • Admin 

Näojooga on muutumas aastatega järjest populaarsemaks. Mida annavad sulle näojooga harjutused ja kuidas neid õppida, saad lugeda postitusest siit. Olles näojooga treener alates aastast 2016. olen ise teinud harjutusi näole juba 7 aastat ning tulemused on märgatavad. samuti olen selle aja jooksul õpetanud paljusid inimesi ning näinud väga häid tulemusi. Näojooga harjutused on kasulikud igas eas ja nii naistele, kui meestele. Alustada näojoogaga ei ole mitte kunagi hilja. Samuti ei ole mitte kunagi liiga vara alustada, sest näojooga ei ole mitte ainult kortsude vähendamisks või ennetamiseks vaid sellel on veel palju, palju muid kasutegureid.

Väike tutvustus, mis on näojooga?

Näojooga on naturaalne meetod, et vähendada kortse ja parandada oma väljanägemist näo-, silma- ja kaelalihaste treeninguga. Lisaks näoilme paranemisele ja kortsude vähenemisele on harjutuste tegemine rahustava ja samas ka energiat lisava toimega, sest tunnis õpid lisaks harjutusele jooga võtteid, masaaživõtteid ja akupunktuuri.

Näo- ja kaelalihased, nagu kõik muud lihased, vajavad regulaarset treeningut, et püsida elastsed ja toonuses. Regulaarne võimlemine näolihastega muudab need tugevamaks. Tehes harjutusi muutuvad näolihased tugevamaks, paraneb verevarustus ja kollageeni tootmine nahas. Seetõttu vähenevad kortsud ja aeglustub uute kortsude tekkimine ning muutub ka näoilme.

Näojooga harjutused aitavad tugevdada näolihaseid, parandavad verevarustust näos ja suurendavad kollageeni tootmist.

Kuid näojooga ei ole mitte ainult harjutuste tegemine, see on palju muud. Paljud kortsud tekivad stressist ja pingetest. Lisaks veel valest magamisasendist või tööasendist alla vaadates. Nr 11 korts otsmikul tekib sageli silmade pingest. Huuled lõtvuvad tänu ilusüstidele või vanusega. Suuümbruse kortsud tekivad suitsetamisest ning samuti lõualuude pingetest. Ümarad põsed hakkavad kiiremini alla vajuma, kuna seal ei ole lihasid, kui neid ei treeni. Närimiskummi pidev närimine muudab näo ebasümmeetriliseks. Sama teeb pidevalt ühel küljel magamine, väga halb on kõhuli magamine, mis teeb näo paiste, surub kinni lümfiteed ja toob silmade alla kotid. Lisaks treenimisele on vajalik näolihaste lõdvestamine, sest liigne pinge muudab näoilme kurjaks ning vajalik on kaela- ja õlavöötme lõdvestamine ning üldine lõdvestus ja rahunemine.

Nagu näete on palju tegureid, mis mõjutavad meie nägu ja ka üldist välimust ja heolu.

Näolihaste treenimine ning kogu heaolu ning endasse panustamine ei ole mitte üldse edevuse pärast, et öelda, et ma vananen väärikalt ja ei tee midagi. See ei ole väärikas vananemine, kui enda tervisesse ja heaolusse ei panustada. Väärikas vananemine on just see, kui sa endasse panustad ja elad väärikalt, rõõmsana ja tervena oma kehas pika elu!

Peamised näojooga kasutegurid on järgmised, mida see sulle annab:

  1. parandab verevarustust näos ja aitab seega paremini näonahka varustada vajalike toitainetega
  2. vähendab kortse ja pingeid näos
  3. toob välja toksiinid
  4. vähendab näo turseid ja paistetust
  5. saab vähendada näo asumeetriat
  6. parandab enestunnet
  7. vähendab pingeid kaela-õlavöötmes
  8. vähendab kulmude ja silmalaugude allavajumist
  9. vähendab silmaaluseid turseid ja tumedaid varje silmade all
  10. vähendab suunurkade allavajumist ja huule ümbruseid kortse ning vanusega huulte nö “kokku kuivamist”
  11. vähendab põskede allavajumist nö” bulldogi põski”
  12. vähendab lõuaaluste äravajumist ja lõualott ja nö “kalkuni kaela”

Näojooga silmadele on väga kasulik just kuvariga töötajatele, sest aitab vähendada silmade pingeid ja väsimust.

Näojooga silmadele

Tunnis õpid harjutusi silmadele mis aitavad venitada silmalihaseid, samuti õpid tunnis akupunktuuri võtteid ja massaaživõtteid silmade pingete vähendamiseks.

Pärast tundi ja harjutuste tegemist tunned kohe, kuidas sinu silmad on selgemad.

Kulmude kohal keskel, kus on silmaterad on akupunktuuri punktid mida masseerides saad vähendada silmade pingeid ning silmade väsimust. Kuid need ei ole mitte ainukesed punktid mida tunnis õpid ja mille mõjutamisega saad oma heaolu ning tervist parandada.

Kuidas toimub näojooga õpe?

Meie kursusel ja videotes toimub näojooga õpe litsentseeritud treeneri Heivi Herne juhendamisel. Enne, kui sa asud kusagil näojoogat õppima, soovitan uurida õpetaja tausta, st kas tal on litsents ja kus ta on näojooga treeneriks õppinud. Mina olen õppinud näojooga treeneriks aastal 2016 ja õppisin õpetamaks näojoogat maailma juhtiva näojooga experdi Danielle Collins meetoodil ning mul on selleks litsents.

Lisaks näo-, kaela ja silmalihaste harjutustele õpid tunnis veel näomassaaži- ja akupunktuuritehnikaid ning lõdvestumist. Tunnid sisaldavad nõuandeid toitumiseks, näohoolduseks, ilunippe ja nõuandeid üldiseks heaoluks.

Just kolme tehnika koos kasutamine tugevdab lihaseid, parandab verevarustust ja suurendab kollageeni tootmist.

Näojooga õpe

Näojooga koolitus

Pakun erinevaid võimalusi näojooga õppimiseks

  • Õppida saab veebis toimuvates grupitundides.
  • Saab õppida iseseisvalt videotreeningu järgi, kus on harjutused kõik koos ette näitamisega ja selgitustega.
  • Saab õppida personaalselt üks ühele tunnis veebis.

Personaalne näojooga koolitus toimub veebis üks ühele õppena.

Mida sisaldab näojooga koolitus?

Klassikaline näojooga õpe sisaldab harjutusi näo igale piirkonnale: harjutused otsmikule, silmadele, põskedele, suuümbrusele, huultele, lõuale, lõuaalusele, harjutused kaelale.

Näojooga tunnid algavad alati lõdvestava hingamisega ning soojendus ja venitusharjutustega kaelale. Edasi hakkame tegema koos harjutusi näole, liikudes järjest ülevalt allapoole teeme harjutusi koos järgmiselt:

  • harjutused otsmikule horisontaalsete ja vertikaalsete kortsude vähendamine
  • harjutused kulmude ja silmalaugude tõstmiseks
  • harjutused silmaümbruse kortsude vähendamiseks
  • silma alumiste laugude pinguldamine ja tursete ning tumedate varjude vähendamine
  • põskede tõstmine, näoovaali silumine ja lõuajoone silumine
  • huultele volüümi andmine
  • lõuaaluse pinguldamine ja lõuaaluse loti vähendamine
  • kael silumine ja pinguldamine

Lisaks näo-, kaela ja silmalihaste harjutustele õpid tunnis veel näomassaaži- ja akupunktuuritehnikaid ning lõdvestumist. Visualiseerimist ning positiivset mõtlemist ning positiivsete kinnituste loomist.

Tunnid sisaldavad nõuandeid toitumiseks, näohoolduseks, ilunippe ja nõuandeid üldiseks heaoluks.

Just kolme tehnika koos kasutamine tugevdab lihaseid, parandab verevarustust ja suurendab kollageeni tootmist.

Näomassaaž, mille võtteid tunnid sisaldavad, parandab verevarustust näos, vähendab lihaspingeid. Akupunktuur aitab vähendada stressi.

Too oma näole sära ja rõõmsam ilme ning alusta harjutuste tegemisega juba täna.

Kui sageli ja kuidas näoharjutusi teha?

Harjutusi on soovitav teha 6 päeval nädalas 10 min näo ülemisele osale ja 10 min näo alumisele osale (sealhulgas kael). Kui tehnikad on käes, ei ole vaja harjutusi teha peegli ees, neid saab teha näiteks telerit vaadates, osasid harjutusi saab teha ka autoga sõites. Kogu harjutuste kompleksi ei ole vaja 20 min jooksul korraga teha, võib teha osa harjutusi hommikul, teise osa päeva jooksul ja ka enne magama jäämist voodis.

Tulemuste saavutamiseks piisab ka kui teed vahel lühema 10-12 minutilise programmi. Kui soovi ennast rahustada või energeetliselt rohkem laadida, siis teed pikema programmi.

Tulemusi on näha juba 2-3 nädala möödudes ning kohe pärast tunni lõppu ütlevad kõik, et nad tunnevad, et nende nägu hakkas “elama” veri liigub näos ning enesetunne on hea ning energeetiliselt laetud.

Näojooga harjutused saad mugavalt selgeks õppida ka treeningvideo õppega iseseisvalt.

Vajadusel saad mulle saata küsimused või osaleda mõnes grupitunnis.

Nüüd siis üks oluline küsimus, miks on soovitav hakata näo harjutusi õppima koos litsentseeritud treeneriga või tema juhendamise.

Vastused on väga selged.

  1. Internetis levib tõesti tänapäeval igasugust “kraami” ja kui sa ei tea, mis on tema taust ja kas ta on ise üldse õpetajaks õppinud või on “isehakanud” õpetaja, siis sa ka ei tea kas ta näitab harjutusi õigesti.
  2. Teine põhjus on see, et sa ei tea ja ei saa sealt videotest alati aru kas sa teed harjutusi õigesti. Mina korrigeerin inimesi ja ka minu videos on selgitused ja toodud välja peamised vead, mida ma olen näinud, et inimesed harjutusi tehes teeva.
  3. Harjutusi valesti tehes või mõnda piirkonda liiga palju treenides võid sa väga vabalt teha enda näole kasu asemele kahju ning “treenida” enda juurde kortse või treenida hoopis mõni näo osa pingesse.

Vaata valmis treeningvideokava kohta allpool: