Skip to content
Näojooga harjutused

Näojooga harjutused kellele ja miks – näojooga 12 kasutegurit

  • Admin 

Näojooga on muutumas aastatega järjest populaarsemaks. Mida annavad sulle näojooga harjutused ja kuidas neid õppida, saad lugeda postitusest siit. Olles näojooga treener alates aastast 2016. olen ise teinud harjutusi näole juba 7 aastat ning tulemused on märgatavad. samuti olen selle aja jooksul õpetanud paljusid inimesi… Read More »Näojooga harjutused kellele ja miks – näojooga 12 kasutegurit

Immuunsüsteemi tugevdamine

Immuunsüsteemi tugevdamine – 6 viisi tervise tugevdamiseks

  • Admin 

Kuidas tugevdada immuunsüsteemi? Milliste toitudega immuunsüsteemi tugevdada ja mida veel teha, et püsida terve ja panna vastu viirustele. Immuunsüsteemi tugevdamine toitudega on kõige parem moodus, et püsida terve ja olla energiaga laetud. Kui immuunsüsteem on nõrk, siis selle tulemusel on inimene sageli haige ning vaevab… Read More »Immuunsüsteemi tugevdamine – 6 viisi tervise tugevdamiseks

Raudrohu kasulikkus

Raudrohu 7 tervistavat toimet

  • Admin 

Raudrohi on hästi tuntud ravimtaim, mis kasvab teeservadel, niitudel aga ka laialdaselt parkides. Seda maagilist ürti, mis on levinud Põhja-Ameerikas, Euroopas ja Aasias, on rahvameditsiinis kasutatud tuhandeid aastaid paljude maade kultuurides.

Kuidas uinuda

Kuidas uinuda 5 minutiga ja magada sügavalt terve öö?

  • Admin 

Kuidas uinuda kiiresti kasutades selleks naturaalseid meetodeid? Siin postitused toon 5 lihtsalt asja, mis aitavad sul kiiremini uinuda ning magada paremini terve öö. Samuti on toodud asjad ja tegevused mis segavad magamist ja uinumist ning millede tegemist õhtul on soovitav vältida. Loe edasi postitusest.

Toit ja tervis Medcare

Toit ja tervis – milliseid toite süüa kevadel

Toit on elu ja energia allikas. Nii meie vaimne, kui füüsiline tervis sõltuvad meie toidulauast. Eriti halvasti mõjub meeleolule toitainete puudus, eriti kui tegemist ühekülgse või väga piiratud menüüga. Kevadeti tärkab soov kiiresti kaalu langetada ning ette võetakse  ranged ja karmid dieedid, mis tühjendavad kehas talletuvad tagavarad.

diabeet ja toitumine

Diabeet ja toitumine, mida süüa. Nõu annab toitumisterapeut

  • Admin 

Diabeet ja diabeetiku toidulaud. Millele tähelepanu pöörata ja kuidas võiks toituda diabeedi korra? Nõu annab toitumisterapeut Külli Holsting. Mis üldse on diabeet? Diabeet ehk suhkurtõbi on energiaainevahetuse püsiv häire mida iseloomustab pikka aega kõrgel tasemel püsiv vere suhkrusisaldus ja häired süsivesikute, rasvade ning valkude ainevahetuses.… Read More »Diabeet ja toitumine, mida süüa. Nõu annab toitumisterapeut

Hemoglobiin. Hemoglobiini tõstvad toidud

Hemoglobiin on madal – 17 toitu mis tõstavad hemoglobiini

  • Admin 

Hemoglobiini tõstvad toidud. Kõige õigem on toituda mitmekülgselt, et vältida hemoglobiini taseme langemist. Raua omastamiseks peaks toit sisaldama ka folaati ehk foolhapet ehk B-12 vitamiini. Samuti aitavad C ja A vitamiin organismil rauda omastada. Loe edasi postitusest millised toidud aitavad kõige paremini tõsta hemoglobiini.